Чому чат-боти стали такими популярними в наш час

11.09.2018 Чому чат-боти стали такими популярними в наш час

На сьогоднішній день бізнес-процеси відбуваються настільки динамічно, що їх оптимізацію важко уявити без задіяння новітніх IT-технологій. Успішні компанії розуміють, як важливо економити ресурс людської праці, спрямовуючи його на ті творчі сегменти діяльності компанії, з якими не впорається автоматика. У той же час, прості однотипні завдання можна вирішувати за допомогою автоматизованих систем і інструментів. Тут приходять на допомогу чат-боти.
Для чого потрібен чат-бот?

Сучасні чат-боти розробляються з метою виконання відразу кількох завдань:

  • Економії часу. У клієнтів будь-якої компанії часто виникають однотипні організаційні питання, для відповіді на які не потрібно залучати фахівців. Набагато простіше передбачити ці відповіді в алгоритмі функціонування чат-бота. Клієнту не доведеться довго чекати, коли для консультації звільниться жива людина, а компанія зможе економити час своїх співробітників. Значно ефективніше буде витрачати цей час на виконання більш спеціалізованих, складних завдань.
  • Цілодобова взаємодія з клієнтами. Ефективний чат-бот дає можливість людям робити замовлення тоді, коли їм зручно. Відповідно — компанія не втрачає прибуток через відсутність співробітників в інтернеті.
  • Комфорт комунікації. Месенджери користуються величезною затребуваністю у сучасних людей. Запускаючи в роботу чат-боти, ви сприяєте зручності цих клієнтів.
  • Підвищення продажів. Якщо над алгоритмом чат-бота працювали справжні професіонали, то він буде ефективним комунікаційним інструментом. Клієнти, бачачи налагоджений процес функціонування вашої компанії, підвищують свою лояльність по відношенню до неї. Так з потенційних вони стають реальними.

Мабуть, одним з найбільш значущих аспектів в цьому списку є економія часу співробітників. Цей крок — важливе менеджерська рішення, яким ви й хвалите своїх підлеглих про те, що чекаєте від них кваліфікованої роботи і виконання дійсно інтелектуальних, творчих завдань.

Розподіл функцій між людиною і автоматикою показує свою ефективність. Разом з тим, робота компаній починає будуватися більш успішним чином.

Хто повинен займатися розробкою бота

Щоб чат-бот дійсно виконував покладені на нього завдання, за його створення повинні братися тільки ті фахівці, які володіють достатніми знаннями і досвідом. Від них залежить те, наскільки продуманим буде алгоритм цієї програми-робота.

На сьогоднішній день можна відстежити безліч прикладів як ефективних ботів, так і програм, що працюють на шкоду компаніям. Не дарма сучасні чат-боти часто стають об’єктами для різних анекдотів і гумористичних картинок в інтернеті. Якщо підійти до алгоритму бота халатно, не вийти досягти нормальної комунікації з клієнтом. Програма буде видавати відповіді, які не стосуються суті питання. Щоб подібного не відбувалося, варто співпрацювати з тими IT-фахівцями, яким властива точність і грамотність в розробці програм-ботів для месенджерів.